cambra pròpia, la redactora

voilà qui je suis

A vegades ens neguem a les relacions íntimes perquè inevitablement hem de posar al descobert algunes de les nostres febleses, amb les quals aprens a conviure perquè no sempre tenen una solució immediata, i mentre et permet seguir caminant sense patir. Una psicòloga em deia que normalitzar la situació és una manera de compensar la tristesa, que es passa de la victimització a la normalització més absoluta com aquell que gira un mitjó, una mica per vergonya, i molt per no lamentar-se excessivament dels problemes que només demanen temps. Però mentre la meva íntima solitud es va fent més ample, el meu pis cada cop és més buit d’objectes, perquè ni et pregunten com et trobes de bon matí ni t’abracen dins el llit a la nit. Així que no els necessito. Cada cert temps se’m planteja perquè no he tingut mai més una parella, i l’única certesa que tinc després de tants anys i molta autocrítica, és que jo tampoc he volgut cedir terreny a res que vagi en contra del meu desig i sentiments, potser a vegades equivocadament, però se m’ha fet palès que tampoc dec tenir por d’estar sola, encara que em dolgui estar-hi. I mentre, encara necessito escriure això perquè m’aterra saber que m’he oblidat de com es construeix una relació, perquè fa un temps només se’m volia de portes endins , i que emocionalment ja només em sento segura en el món que m’he acabat construïnt a mida, com una bombolla a qui no deixo entrar a ningú.

Deja un comentario